Caynax Home workouts اموزش حرکات اصولی ورزش در خانه

دسته بندی:   نرم افزار »  | 2753 بازدید 

آیا میدانید داشتن اندام مناسب و سلامت جسمانی علاوه بر تغذیه مناسب نیازمند تلاش و انجام ورزش های اصولی و مناسب است؟ اما بسیاری از شما به علت کمبود زمان و سایر مشکلات دیگر، امکان رفتن به باشگاه های مختلف را نداریم. اما با بکارگیری امکانات و گزینه های مختلف و کاربردی که این برنامه در اختیارتان قرار میدهد میتوانید به صورت فشرده با انجام دستورات ورزشی به اندام دلخواه خود برسید.

Caynax Home workouts توانسته با در اختیار گذاشتن فنون برنامه ریزی شده ورزشی در سلامتی افراد تاثیر بسزایی بگذارد. این ورزش های ساده و موثر که برای از دست دادن وزن عالی هستند را می توانید به منظور بهبود استقامت و افزایش قدرت کلی بدن در خانه انجام دهید. به لطف برنامه Caynax Home Workouts دیگر نگران سلامت و تناسب اندام خود نباشید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. توجه داشته باشید که قبل از تمرین، گرم کردن و حرکات کششی را فراموش نکنید.

Caynax Home workouts بیش از 30 تمرین مختلف و متنوع مانند اسکات، پلانک، شنا رفتن، دراز و نشست و … را پشتیبانی میکند که با ایجاد زمانبندی مناسب و دلخواه برای انجام انها به راحتی به ایجاد و اجرای تمرینات محدود بپردازید. با Caynax Home Workouts بدون ترک کردن منزل خود به انجام ورزش های گوناگون و مناسب بپردازید و سلامت جسمانی خود را تقویت کرده و همچنین به تناسب اندام دلخواه خود برسید. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دسته بندی تمرینات برای بخش های مختلف بدن شامل شکم، پاها، بازوها، تمرینات قلبی و … است که این نیز خود تاثیر بسزایی در محبوبیت این برنامه گذاشته است.لازم به بیان این نکته است که تمرینات مختلف این برنامه با تایید اساتید برتر ورزشی جهان جمع اوری و عرضه شده است.

ویژگیهای این برنامه:

  • امکان دسته بندی تمرینات برای بخش های مختلف بدن
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • دارای بیش از 30 تمرین مختلف و متنوع
  • امکان ایجاد و اجرای تمرینات محدود

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.