نسخه جدید و آخر Sweet Selfie Pro برای اندروید

دسته بندی:   نرم افزار » عکس و فیلم »  | 1368 بازدید 

نسخه جدید و آخر برنامه Sweet Selfie Pro – AR Selfie camera,Motion sticker 2.1.66 نرم افزار دوربین سلفی اندروید

Sweet Selfie Pro یک دوربین سلفی خارق العاده برای سیستم عامل اندروید می باشد.این روزها تصاویر سلفی یکی از پرکاربردترین نوع عکسیرداری می باشد که از محبوبیت بالایی در تمامی نقاط جهان برخوردار است.شاید سلفی گرفت زیبا با دوربین پیش فرض امکان پذیر نباشد ولی اپلیکیشن های زیادی هستند که میتوانند با استفاده و به کار گیری انواغ فیلترها – زیباسازی صورت – و….. تصاویر سلفی خارق العاده را برای شما خلق نماید.یکی از این دوربین های سلفی Sweet Selfie Pro نام دارد.

این اپلیکیشن و یا بهتر است بگوییم دوربین سلفی برای اولین بار در سطح وب ایران توسط تک ای پی کا معرفی میشود و این افتخاریست برای وب سایت ما در زمینه اندروید.شما با نصب این دوربین سلفی میتوانید انواع فیلترهای فوق العاده را با استفاده از هوش مصنوعی اپلیکیشن بر روی چهره خود اعمال نمایید.از ویژگی های دیگر این برنامه میتوان به تعویض و تغییر چهره ، استفاده از استیکرهای حرکتی و رنگی ،فیلمبرداری و عکسبرداری بصورت ریل تایم ، اشتراک گذاری سریع و…. اشاره نمود.این اپلیکیشن در مارکت گوگا امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده و پیشنهاد میکنیم برای اولین بار در ایران این اپلیکیشن را از سرورهای قدرتمند تک ای پی کا دریافت نماید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط تک ای پی کا

ویژگی های برنامه Sweet Selfie Pro :

– ظاهر متفاوت در چهره خود – بسیاری از برچسب های حرکت -فیلم های هنری شگفت انگیز مجموعه برچسب های رنگی فیلمبرداری و عکسبرداری ریل تایم اشتراک گذاری سریع

آخرین تغییرات :

بهینه سازی استیکرها

بهینه سازی فیلترها

تابع حذف لوگو

رفع اشکالات جزئی



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.