دانلود Guild of Heroes - fantasy RPG نقش آفرینی نقش آفرینی محبوب گروه قهرمانان اندروید مود

دسته بندی:   بازی » نقش آفرینی »  | 1002 بازدید 

Guild of Heroes v1.62.13 Mod – بازی نقش محو فوق العاده زیبای نبرد قهرمانان اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده اند) به صورت جداگانه درخواستی شما عزیزان – بازی آنلاین است

Guild of Heroes – fantasy RPG : گروه قهرمانان – نقش آفرینی فانتزی بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن – نقش آفرینی از استودیوی Play Today برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Guild of Heroes – fantasy RPG برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن نقش محور در دنیایی خیالی و جذاب را تجربه کنید! به گروه قهرمانان ملحق شوید و در دنیایی خیالی پر از ماجرا و خطر به نبرد با نیروهای شیطانی بروید! بله … اینجا جایی است که در آن قادرید راهتان را به سوی افتخار و شهرت بپیش بگیرید! مهارت های خود را افزایش دهید، از انواع تجهیزات و مهارت ها استفاده کنید و شمشیر زنی و استفاده از اوراد جادویی را تمرین کنید تا بتوانید دشمنان را یکی پس از دیگری سرنگون کنید! امکان کاوش و گشت و گذار در مکان های مختلف مثل دشت های وسیع، جنگل های انبوه، غارها و سیاه چال هایی بی انتها برای شما فراهم شده است! بگردید و هر دشمنی که سر راه خود دیدید را از بین ببرید ؛ برای از بین بردن دشمنان باید نقاط ضعف شان را پیدا کنید! صدها تجهیزات و سلاح مختلف در اختیار شماست که می توانید با ان ها و قهرمانان تان دشمنان را قلع و قمع کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش آفرینی هستید به هیچ وجه Guild of Heroes – fantasy RPG را از دست ندهید!

بازی Guild of Heroes – fantasy RPG تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کرده است و ما در تک ای پی کا جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Guild of Heroes – fantasy RPG توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند!

توجه : بازی Guild of Heroes – fantasy RPG اینترنتی و آنلاین است دیتا دارد که با خود بازی باید دریافت شود .

تغییرات نسخه ی V1.62.13 :

* ویژگی های جدید بهینه سازیهای مختلف .

ویژگی های نسخه مود



free shopping in all stores (communism) copying (shadow stealing) of other people’s property and skills in a particularly large amount (volume) infinite keys for the tower and dungeon autoplayer games from 0-level absolute immortality The entire map of world locations (including the dungeon) is opened from the 0th level Added the hidden skill “Arty skill” (multiplication of 1000,000 times the power of any weapon used by the player)


دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.